Omgeving van de Studie

De Environmental Studies Rate is een eenheid die wordt gebruikt om de kwaliteit van een undergraduate degree programma te meten. Het milieu is van het allergrootste belang is voor de meeste jonge studenten bij het kiezen van een school, en het milieu wordt bestudeerd in een aantal disciplines.

Veel studenten besteden vele jaren in de school het bestuderen van de omgeving en het milieu heeft een diepgaand effect op het leven en leerervaring van onze studenten. De schoolomgeving beïnvloedt prestaties van de student academisch, sociaal, emotioneel, fysiek en geestelijk. In dit verband heeft de milieu invloed op de gezondheid van de leerlingen ook.

Vanwege het niveau van de zorg, het milieu is een groot onderdeel van het curriculum in vele scholen en leerlingen leren om milieuproblemen die op hen betrekking hebben identificeren en prioriteren. Ze leren hoe ze milieukwesties te integreren in hun onderwijscurricula.

Bijvoorbeeld, in gemeenschap ecologie les leren leerlingen over mondiale milieuvraagstukken. Deze omvatten vervuiling, milieurampen, watervervuiling, bodemerosie, zure regen, en hoe de omgeving van invloed op de voedselzekerheid. Studenten onderzoeken hoe de mensen die in de gemeenschappen die het meest getroffen door deze kwesties live gedragen, en ze leren hoe te handelen en interactie in verschillende situaties. Studenten leren over het verschil tussen allochtone en autochtone volkeren en hoe de mensen in de gemeenschappen hun leven.

Op school worden de studenten geleerd hoe om te gaan met het milieu. Bij het invoeren van de klas, leren studenten hoe ze afval, vervuiling, bestrijding van verontreiniging, industriële vervuiling, en afvalverwerking behandelen. Sommige scholen gebruiken een combinatie van strategieën om deze klassen, zoals groepswerk in de klas, groep projecten of opdrachten en presentaties te onderwijzen. In sommige situaties, scholen gebruik maken van meer formele methoden zoals workshops, quizzen, of eindexamen aan een verscheidenheid van milieuvraagstukken en make studenten bewust van de impact van hun acties te presenteren.

Studenten nemen een milieu-studies test op het einde van het jaar om hun vooruitgang te tonen. Deze test meet een verscheidenheid aan vaardigheden en concepten met betrekking tot het milieu, zoals het hebben van realistische verwachtingen van hun omgeving, het identificeren van de betekenis van de omgeving om hun dagelijks leven, en het gebruik van effectieve communicatiestrategieën.

De Environmental Studies Test maakt gebruik van een twee-staps procedure om het leren te meten en worden principes van de cognitieve wetenschap om te analyseren hoe de studenten leren over milieukwesties. Het is ook van mening hoe de leerlingen maken de verbindingen tussen hun leer- en hun leven.

De eerste stap bepaalt hoe leerlingen leren over milieukwesties en hoe ze de informatie die ze leren om hun leerprocessen toe te passen. Een item is gemarkeerd als juist als de studenten juist het punt te identificeren, of het nu een object of iets anders. Het is belangrijk voor studenten om hun leren zo nauwkeurig mogelijk te identificeren, omdat het item ze geleerd wordt nu gebruikt als de basis voor de evaluatie.

De tweede stap van de milieustudie test bepaalt hoe leerlingen de items die ze geleerd toepassen. Elk item bevat een indicator voor de mate waarin de studenten gebruik maken van de informatie die ze geleerd hebben. Deze evaluatie biedt geen enkele score, maar in plaats daarvan, de tarieven hoeveel studenten zich de informatie die ze geleerd van elk item.

Studenten nemen een milieu-studies test op het einde van het jaar om hun vooruitgang te tonen. Deze test meet een verscheidenheid aan vaardigheden en concepten met betrekking tot het milieu, zoals de manier waarop de studenten leren over milieukwesties.

Een belangrijk onderdeel van milieu-studies is de hoeveelheid tijd die studenten per dag buiten het klaslokaal. De omgeving kan grote invloed hebben op de studenten, in het bijzonder tijdens de vroege kinderjaren. Hun levensstijl keuzes kunnen het succes of falen van hun academische ervaringen bepalen.